Pagina's

dinsdag 29 november 2016

De warme-choco-weer - wishlist

Wegdromen in andere momenten, is bijna een strategie geworden om kou en verveling even te vergeten.
Wanneer ik in de schoolbanken zit, kijk ik maar al te graag naar de wereld buiten het klaslokaal. Om vervolgens te bedenken wat voor leuke dingen ik allemaal kan doen. Deze uitvoeren is helaas een ander verhaal.
Ergens in september riep ik al: 'Laat de herfst maar komen!' Ik verlangde naar liters thee en schandalig dikke truien. Echt genoten van het dekentjesseizoen heb ik eigenlijk nog niet. Het wordt tijd dat we de kaarsjes in huis halen en er een gezellige boel van maken. Deze veel te koude periode moet gevierd worden. Hoe kan dat beter dan met alle leuke dingen die ik bedacht heb tijdens het dagdromen?


Hierbij presenteer ik jullie de.....

warme-choco-weer - wishlist
  • Het geven van een Friendsgiving feestje. Compleet met een mooi gedekte tafel, lichtjes, pompoentaart en nog veel meer eten. Niet te vergeten de 'friends'. Dit is gelijk een goede gelegenheid om eens goed te leren koken en alle uitgeprinte recepten uit te proberen.
  • Herfst en winter zijn de beste seizoenen om eindelijk eens die stapel boeken uit te lezen die steeds hoger wordt. Ik maak te weinig tijd om te lezen, maar kan de verleiding niet weerstaan om boeken te blijven kopen. Drie boeken uitlezen lijkt me een makkelijk te halen doel.
  • Ontbijten bij mijn favoriete ontbijtzaakje in de buurt. Situatieschets: De boyfriend vroeg in de ochtend wakker schoppen om ons samen voor de openhaard te nestelen met een latte, croissantjes en de lekkerste speculoospasta die er is. VoilĂ , de perfecte herfstochtend.
  • Een bos bezoeken, want dit is de ultieme herfstactiviteit.
  • Mijn kamer herfstachtig opfleuren. Denk aan: kaarsjes, gedroogde bloemen en een groot kleed op de vloer
  • Meer coole sokken kopen. Want hoe leuk is het om je voeten op een vrolijke manier op te warmen?
  • Iets wat ik al heel lang wil doen, is het filmen van een lookbook video. Compleet met een cool muziekje op de achtergrond en Desi die gekke dansjes doet.
  • Een logeerpartijtje met mijn beste vriendin. We wilden slapen in de logeerkamer met het schandalig grote bed, schaken in clichĂ© net uit bed outfits, thee drinken en disney marathons houden. Do I need to say more?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten